قوانین و مقررات

گارانتی

همه محصولات ما ۲ سال گارانتی کتبی دارند. این گارانتی روی خود محصولات نیز حک میشود تا در صورت گم شدن کارت گارانتی و به وجود آمدن مشکلی برای محصول بتوانیم خدمات پس از فروش را به شما ارائه دهیم.

طریقه سفارش

چقدر زمان می برد سفارشم ثبت شود ؟

پس از واریز پیش پرداخت سفارش شما تا ۲۴ ساعت ثبت شده و روند تولید آن شروع خواهد شد. زمان تحویل هر محصول داخل صفحه مربوطه آورده شده است.

بله، در صورتی که برای دریافت سفارش خود عجله دارید، می‌توانید با پشتیبانی به صورت مستقیم در تماس باشید تا اطلاع یابید حداقل چند روزه سفارش شما حاضر خواهد شد. توجه داشته باشید که برای این که سفارش خود را در اولویت قرار دهید، قیمت محصول افزایش پیدا خواهد کرد.

مدت زمان سفارش چقدر است ؟

مدت زمان هرکدام از محصولات در صفحه مربوط به آن محصول مشخص شده است. زمان وارد شده حدودی است و با توجه به حجم سفارشات شرکت، سفارش شما میتواند زودتر از موعد و تا یک هفته دیرتر از زمان ثبت شده به دست شما برسد.

اگر از سفارش خود منصرف شده باشم میتوانم سفارش خودم رو لغو کنم  ؟

در صورتی که سفارش شما به مرحله تولید نرسیده باشد، می توانید سفارش خود را کنسل کنید و پیش‌پرداخت شما ظرف ۱۰ روز به حساب شما بازخواهد گشت.

در صورتی که سفارش شما به مرحله تولید رسیده باشد، ۸۰ درصد از مبلغ کل فاکتور به شما بازپرداخت خواهد شد.

برای کنسل کردن سفارش، لطفاً با واحد فروش تماس بگیرید و شماره سفارش خود و دلیل کنسل کردن را اعلام کنید. نماینده فروش شما را در فرآیند کنسل کردن هدایت خواهد کرد که ممکن است شامل پر کردن فرم کنسل کردن یا ارسال ایمیل باشد.

آیا میتوانم سفارش خود را بعد از ثبت تغییر دهم ؟

در صورتی که فرآیند محصول شما شروع نشده باشد، می‌توانید محصول خود را عوض کنید. فرآیند تولید به طور معمول از ۲۴ ساعت پس از ثبت شدن سفارش شما شروع می‌شود.

عوض کردن محصول خود بعد از آغاز تولید آن ممکن است هزینه‌ای داشته باشد.

آیا میتوانم تغییری در  سفارش پس  از ثبت شدن آن دهم ؟

برای ایجاد تغییرات در سفارش خود، لطفاً با واحد فروش تماس بگیرید. می توانید اطلاعات تماس را در صفحه ارتباط با ما پیدا کنید. در هنگام تماس با واحد فروش، آمادگی لازم برای ارائه شماره سفارش و دلیل تغییر را داشته باشید. نماینده ما شما را در فرآیند هدایت خواهد کرد، که ممکن است شامل پر کردن فرم تغییر یا ارسال ایمیل باشد.

تعویض پارچه

اگر نظر خود را درباره پارچه محصول خود عوض کردید، و میخواشتید پارچه‌ی دیگری روی محصول شما کار شود

  • در صورتی که پارچه‌ی قبلی شما خریداری و برش نخورده باشد: بدون هیچ هزینه‌ی اضافی از پارچه جدید برای شما استفاده خواهیم کرد.
  • در صورتی که پارچه خریداری شده باشد یا برش خورده باشد، با توجه به حجم سفارشات و رنگ پارچه‌ی قدیم خود کل مبلغ، یا بخشی از مبلغ پارچه از شما گرفته خواهد شد تا محصول را با پارچه‌ی جدید شما کار کنیم.

رویه‌های ارسال

ارسال به تهران و کرج 

پس از آماده شدن محصول، با توجه به حجم سفارش، برای لوکیشن شما اسنپ یا اسنپ بار گرفته میشود تا محصول هرچه سریع تر برای شما ارسال شود. قیمت با توجه به زمان و فاصله شما از ما می‌تواند متغیر باشد. این هزینه بر عهده مشتری است.

ارسال به شهرستان 

پس از تکمیل سفارش، محصولات با دولایه پلاستیک حباب دار بسته بندی شده و به باربری تحویل داده می‌شوند تا به استانی که در آن هستید ارسال شوند.

وقتی محصولات به شهرستان شما برسد، با شما تماس گرفته خواهد شد. می‌توانید محصولات را از ترمینال شهر خود دریافت کنید و یا بخواهید که خود باربری آن را به درب خانه ارسال کند.

هزینه های باربری شامل موارد زیر خواهد بود که با توجه به حجم محصول متغیر است:

  • پیش کرایه: ارسال از درب شرکت تا باربری
  • کرایه: ارسال از باربری تهران تا باربری شهر شما
  • انبارداری: نگهداری شدن محصول در انبار باربری
  • پس کرایه: در صورتی که باربری محصول را درب خانه شما ارسال کند

اگر محصولات زیادی سفارش داده باشید که امکان ارسال آن ها با باربری نباشد، برای شما وانت گرفته تا آن ها را مستقیم به درب خانه ارسال کنیم.

در صورتی که محصول شما در انبار باربری بماند، هزینه انبارداری اضافه خواهد شد.

خرید سفارشی

بله، ولی با توجه به این که هر محصول فرآیند تولید خاص خودش را دارد در ابتدا باید عکس محصول را برای کارشنان فروش ما ارسال کنید تا در صورت وجود توانایی و وقت آزاد برای تولید آن محصول، قیمت آن محاسبه شود و به شما اطلاع داده شود.

09102207003